Istenem, adj egy kis türelmet, de tüstént ....
Mi árusítjuk a csodatévő, azonnal ható csodaszert, kedvező áron, ingyenes szállítással?
Sok kérdés felmerül a vevők részéről, és rátérve a címre, sokan egyfajta csodát várnak ettől. Mostanában gyakran találkozok ezzel az "azonnal gyógyuljak/változzak meg, de ne kelljen semmit sem tennem érte" szemlélettel. Gondolkodtam is sokat ezen. Mi lehet a kiváltó ok? Az egyik biztosan a média által sulykolt " szerezz/vásárolj MOST!". Többszörösen kimutatott tény, hogy a vásárlót nem szabad hagyni gondolkodni, hezitálni, azonnali vásárlásra kell buzdítani, mert tovább áll. Ezért is hat sok reklám az érzelmekre, nem a termékre fókuszálva. A másik kiváltó ok az általános türelmetlenség, rossz közérzet, esetleg betegség, illetve ennek felismerése, és megváltoztatási igénye - szintén GYORSAN.