Kérdésed van? Hívj fel H-P 8:00-16:00
blog

lakossági bejelentés, avagy a rossz szándék?

Kalocsai Sándor
Kalocsai Sándor
2016.10.05 12:36
lakossági bejelentés, avagy a rossz szándék?

A magzsola.hu három és fél éve működik.  Alapvető célunk, hogy a vásárlóink elégedettek legyenek termékeinkkel, és nagyon hiszünk benne, hogy ez működik is. Büszkék vagyunk tudatosan gondolkodó, javarészt női vásárlói törzsközönségünkre, ráadásul, a kezdetektől hangsúlyozzuk termékeinkre vállalt, 100%-os  visszafizetési garanciánkat is.  Az ügyfélszolgálat is sarkallatos pontja értékesítésünknek, napközbeni telefonszámunk midig elérhető, és szívesen hívunk vissza bárkit, ha kérdése van, vagy elakadt valahol a rendelés során.

Nem akarok naivnak tűnni, tudom, hogy a világ tele van átvágással, hazugsággal, hamis ígértetekkel – de miért nem lehet azt is feltételezni, hogy van egy cég, aki mindent számlára ad/vesz, és tisztességesen jár el, ráadásul jó ár/érték arányú termékeket kínál (legalábbis, erre törekszik)?  

Továbbgondolva, miért az az első gondolata valakinek, hogy feljelenti a szállítóját? Állampolgári kötelességét teljesíti? Tudom, persze, jogában áll, és mi állunk is elébe – csak egy kicsit levesz abból a motivációból, lelkesedésből, ami hajtja ezt a kis céget.

Egy gyógynövénnyel kapcsolatban történt a lakossági be/feljelentés. A terméken szerepelt a név, latinul is, a származási hely, a forgalmazó, a lejárati idő. Csak a termék összetétel nem (ami 100% növényi őrlemény, tartósítószerek, és egyebek nélkül). Így aztán, ahelyett, hogy felvette volna velünk a kapcsolatot, a vásárlónk tett egy bejelentést.

Az ÁNTSZ telephelyünkre kiszálló szakemberei nagyon jó fejek voltak, kinyomtattuk nekik a beszerzésről szóló számlát, 7 db kis dobozt lezárták egy nagyobb dobozba, körbepecsételték, kivonták a forgalmazásból, és írtak róla egy jegyzőkönyvet, melyet hamarosan egy piszkosszürke borítékban, tértivevénnyel, pecsétekkel, nyomtatva meg is kaptam.

Megbüntetni nem fognak, nem első magyarországi forgalmazók vagyunk, de én, saját magam is meg vagyok győződve, hogy egy előnyös hatású, jó termékről van szó, amiről egy vásárlónk a következőket írta:

„Amikor sajnálatos módon kiderült, hogy a Hepatitisz C.-től/melyet vérátömlesztésnél kaptam/ eljutottam a májrákos állapotig és a legrövidebb időn belül meg kell műteni, a fiam egy ismerőse tanácsára megrendelte nekem a terméket. Napi 3 szor 1 et vettem be már a műtét előtt is és azóta is folyamatosan szedem. Nem gondoltam volna, hogy tényleg ilyen jó hatása van a szervezetre. Fájdalmaim nem voltak, a műtéti sebem gyönyörűen gyógyult és az eredményeim is jók. Minden reményem meg van a teljes /vagy majdnem teljes/ gyógyulásra. Elérhetem a célom, még szeretnék az unokám/ aki most 14 éves/ diploma kiosztó ünnepségén ott lenni. Ugye nem is vagyok "telhetetlen". Bátran ajánlom másnak is csak javíthat az állapotán és erősiti a reményt a gyógyulásra”

Szóval, egy ilyen termék kivonásáról gondoskodott valaki, akinek kilétét velünk természetesen nem közölték. Remélem, jól van, gyógyul, és az ingyenes szállítással megrendelt csomag tartalmát jó egészséggel el is fogyasztotta. Tényleg, minden jót kívánok neki, és köszönöm Önnek, hogy elolvasta ezzel kapcsolatos gondolataimat. Elfogadás, elengedés. 


Olvasna még ilyesmit? Nézze meg a többi bejegyzést is.