Ha nem tudsz belépni új oldalunkra, kérj JELSZÓEMLÉKEZTETŐT arra az e-mail címre, amivel eredetileg regisztráltál.

A kapott jelszót érdemes kézzel, karakterenként beírni, nem másolni. 

Kérdése van? Hívjon minket! H-P 8:00-16:00 +36209278610

Blog

Jó időben, jó helyen - mi lett volna, ha?

Kalocsai Sándor
Kalocsai Sándor
2016.06.21 11:34
Jó időben, jó helyen - mi lett volna, ha?

A magzsola jó három éve indult. Néha elgondolkodom azon, hogy jobb lett volna előbb indítani. Aztán a gondolatsor végén rájövök, hogy pont jókor indultunk.

A magzsola jó három éve indult. Néha elgondolkodom azon, hogy jobb lett volna előbb kezdeni. Aztán a gondolatsor végén rájövök, hogy pont jókor vágtunk neki.

Jóanyámnak volt egy mondása, talán még a nagypapától vette át: " jó az úgy, ahogy van". Én személy szerint ez ellen sokat lázadtam, de az idő egyre inkább bebizonyítja az ő igazukat.

Például, ha ma megnézem az eladások toplistáját, olyan nevek vezetik ezt, melyekről még akkor nem is hallottam évekkel ezelőtt. Ha az akkori magammal beszélgethetnék, és sorolnám a neveket, kb. ilyesmi jönne ki ebből:

Útifű maghéj (mi az, valami gyom?), goji bogyó (micsoda?),  bulgur (az Bulgáriából származik?), chia magok (egészségedre!), pattogatott amaránt ( az zöldség, vagy valami termés?), eritrit (fogalmam sincs...), chuchuhuasi (csucsu...miiiii?).

Persze, lehet, hogy az, ha valaki magával beszélget, kicsit betegesnek hangzik (pedig tudom, hogy a te fejedben is folyton mondja a magáét a hang, akiről azt hiszed, hogy az te vagy...). No, ebből csak annyit akarok kihozni, hogy jókor indultunk el ezzel a weboldallal, és éppen a megfelelő időben találkoztam a megfelelő emberekkel, akikkel közösen felépítettük mindezt. Pedig olyan véletlenszerűnek tűnik az egész. 

Bevallom, sokat tanultam, és tanulmányoztam ezeket az újdonságokat, és sokat beszélgettem beszállítókkal, vevőkkel, amíg így kialakult a mostani választékunk. Az online marketing is egy távoli varázsdoboz volt, és olyan fogalmakkal kellett megismerkednem, mint SEO, adwords, targetálás, analytics, reszponzivitás. 

Ha ezt korábban kezdtem volna el... de mennyire felesleges ezen gondolkodni, hogy mi lett volna, ha...

Az sokszor megfordult a fejemben, hogy vajon lesznek olyanok, akik ezen termékeket ismerik, és meg is veszik? És igenis, vannak ilyenek, csak (szerencsére) nem főként a televízióból és a rádióból tájékozódnak, vagy nem fogadják el az ott elhangzottakat feltétel nélkül, és nem hangoztatják az előrerágott információkat saját véleményükként. 

Ez persze, azért is jó, mert nekem is visszajelzés, visszaigazolás, hogy szépen működik az egész. 

Egy webshop soha nincs kész. Mindig van mit csiszolni, polírozni, állítani a bizgenyűkön. Kicsit olyan ez az egész, mint a vitorlázás. Ráadásul, nagyon gyorsan jönnek szembe új fejlesztések, és nagyszerű ötletek.

Viszont az egész roppant lelkesítő! És köszönöm, hogy Ön is részese ennek a klassz játéknak! :-)