Csak bejelentkezett felhasználóinknak érhető el.

Magzsola

Pár hasznos mondat az aszalványokról, és az olajos magvakról

Bár oldalunkon több kategóriába sorolva, több, mint 170 termék kapható, a fő csapásirány számunkra - immár több, mint 3 éve - az aszalt gyümölcsök, és olajos magvak értékesítése. Ezekről, a tartósításról, aszalásról, már régebben is írtam, itt, a blogon, most kicsit megválaszolnék néhány, gyakran feltett kérdést, ami talán segít a döntésben Önnek is.

Először is, az olajos magok tartósítószer nélküliek, és nincsenek még védőgázba sem csomagolva. Miért? Ezek nedvességtartalam eleve alacsony, ami lassítja az oxidációs folymatatot. 

A magvak önmagukban, száraz, páramentes környezetben kerülnek a zacskókba, és a nagyobb kiszerelésű, ún. lédig zsákokon eredetileg feltüntetett szavatossági időből mi még visszaveszünk egy hónapot, és ez kerül rá bélyegezve a címkére, mint minőségmegőrzési idő. A csomagolt termékek hűvös, sötét helyen vannak raktározva, csak a csomagolás alkalmával  vesszük elő ezeket, és rakjuk a gyűjtőcsomagolásként szolgáló kartondobozba, amiben összeállítjuk rendelését. 

Az olajos magvak esszenciális zsírsavakat, növényi olajokat is tartalmaznak, fajtánként eltérő mértékben. Ezekkel kell leginkább vigyáznunk. A magasabb olajtartalom miatt avasodhatnak, ami a csomagoláson kívülről nem látszódik.

Ha nem mi csomagoltatjuk ki ezeket, sajnos, ki vagyunk annak téve, hogy a kívülről tökéletesnek látszó, szép magvak a vevőhöz kerülve, és kibontva végül is avasak, hiába jó még a szavatosság. Szerencsére, ez a hideg időszakban kevésbé áll fenn, de naptár szerint most jönnek majd az igazi melegek, ezért néhány ilyen termékünket nyáron nem is áruljuk. Melyek ezek? Fenyőmag, dióbél, mák, paradió. 

Én nem tudom, miért, de ezekben a finom magvakban van valami "etetőke", alig lehet abbahagyni az evésüket. Minap is hoztam haza fél kg török mogyorót - már alig van belőle, az asztalra kitett csomagból családtagjaim, és én is arra járva, megettünk pár szemet, és szinte észrevétlenül - elfogyott. :-)

Ez nekünk, mint forgalmazónak, persze jó, mert - gondolom - máshol, más családokban is így történik ez, és remélhetőleg majd újra rendelnek is tőlünk.

Még pár mondat, immár az aszalványokról. Ezekről is írtam már korábban, kétféle tartósítási módról, az aszalásról, illetve a kandírozásról. Ha kíváncsi erre , IDE kattintva elolvashatja. Szóval, a gyümölcsök, melyeket a magzsolán megvehet, mind magozottak. Ugyanakkor, minden címkén, és a termékek részletes leírásában is feltüntetjük, hogy némelyik magot, magtöretet tartalmazhat - hiszen a magozás során egy-egy szemben maradhat  magocska, ez elkerülhetetlen, a technológia folytán. Szerencsére, ezek száma elenyésző.

Visszatérő kérdés az is, hogy miért kell kén-dioxiddal tartósítani ezeket? Röviden, mert a feldolgozástól az Ön asztaláig, a gyümölcsnek frissnek, fajtájára jellemző színűnek, és ízűnek, és puha állagúnak kell lennie, így teljes a "felhasználói élmény". Ezt ezzel a kén-dioxid nevű, gáznemű halmazállapotú védőgázzal érik el, ami az egyik legtermészetesebb tartósító.

Minden termékünknél, már a termék leírásánál, ha a részletekre kattint, olvashatja a gyümölcs jellemzőit, és a lap alján a 100 g-ra számított tápanyagtartalmat, összetétel, és származási helyet is. Az allergén összetevőket az adott gyümölcs címkéjén, vastagon kiemelve - megfelelve a törvényi előírásoknak - tüntetjük fel. 

Összefoglalva azon dolgozunk, hogy vásárlóink maximálisan elégedettek legyenek, mind választékunkkal, minőségünkkel, árainkkal, és a szállításunkkal is. Higgye el, ez csak látszólag könnyű - egyébként szép feladat. 

Köszönöm figyelmét!

EZEKET OLVASTA MÁR?

Miért hülyeség cukros dolgokat enni?

2017-03-16 21:48:48
Miért hülyeség cukros dolgokat enni?

A finomított lisztből készült péktermékek mellett a másik legkárosabb, de talán a leggyakrabban használt alapanyag a  - szintén finomított  - kristálycukor.

lakossági bejelentés, avagy feltételezhető a rossz szándék?

2016-10-05 14:39:20
lakossági bejelentés, avagy feltételezhető a rossz szándék?

A magzsola.hu három és fél éve működik.  Alapvető célunk, hogy a vásárlóink elégedettek legyenek termékeinkkel, és nagyon hiszünk benne, hogy ez működik is. Büszkék vagyunk tudatosan gondolkodó, javarészt női vásárlói törzsközönségünkre, ráadásul, a kezdetektől hangsúlyozzuk termékeinkre vállalt, 100%-os  visszafizetési garanciánkat is.  Az ügyfélszolgálat is sarkallatos pontja értékesítésünknek, napközbeni telefonszámunk midig elérhető, és szívesen hívunk vissza bárkit, ha kérdése van, vagy elakadt valahol a rendelés során.

Mondja el a véleményét


Az ÁRLISTA letöltéséhez kérjük adja meg e-mail címét.
WG