blog
Értékelni, véleményt írni a megvásárolt termékről, és azt kitenni a weboldal megfelelő részére.... eleinte ez igencsak ingoványos, kockázatos ötletnek tűnt. Mi lesz, ha sok rossz értékelést kapunk? Mit fog szólni ehhez a többi vásárló?
Átalakulás, átalakítás alatt vagyunk - és ez jó nekünk, csak nem mindig érezzük ezt menetkozben.... Nehéz is nekifogni, igazság szerint, de mindig jól jön ki belőle az ember. Szóval, nagy levegő....
A magzsola.hu kecskeméti székhelyű cég, így jó lokálpatriótaként, mi is családosul meglátogattuk a Hírös Hét helyszínét, kínálatát. Hozzátenném elöljáróban, hogy nem kedvelem én annyira az ilyen tömeges fesztiválokat és próbálom pozitívan szemlélni mindazt ami itt történt, történik.
A nyár legszebb napjait éljük. Ma augusztus 7-e, vasárnap reggel van; ma korábban keltem, és virágot vettem a piacon. Séta közben próbáltam minnél inkább "benne lenni" a mostban, a pillanatban, élvezni a kicsit hűvösebb időt, a csendes utcákat, beszippantani a kávézók és pékségek illatát....
A diéták nagy része nem működik. Miért? Ha X éven keresztül sokat tett az egészsége ellen, vajon két-három hét változtatás után, ha visszatér hagyományos táplálkozásához, mennyit tett a tartós egészségéért, jobb közérzetéért?
Az elmúlt évek során sok tapasztalatunk gyűlt össze, és látjuk, hogy főleg az első vásárlások során melyek a leggyakrabban előforduló hibák. Némelyiken tudunk javítani, másokon nem mindig....
Oldalunkon az elmúlt három évben több ezer vásárlás történt. Néhányukkal volt szerencsém beszélgetni is. Ezek a beszélgetések hol ügyfélszolgálati problémákból, csomagolási sérülésekből kiindulva, néha egészen távolra vezettek...
A magzsola jó három éve indult. Néha elgondolkodom azon, hogy jobb lett volna előbb indítani. Aztán a gondolatsor végén rájövök, hogy pont jókor indultunk.
A magzsolánál a csomagolásra az első időszakban nem sok hangsúlyt fektettem. Arra gondoltam, hogy a termék minősége számít, nem a zacskó, vagy doboz, és a vásárlóim ezt úgyis megértik.
Nem is volt ezzel semmi baj, először egy nagy hagyományokkal rendelkező pékségnél történt a csomagolás (amíg ki nem nőttük a kapacitásukat). A gondok ott jelentkeztek, hogy a nagyobb térfogatú áruk ( zabpehely, kókuszreszelék, keményítő), főleg, 1 kg-ban kiszerelve, a szállítás során sokszor sérülten, kiszakadva érkezett a vásárlóhoz.
A magzsolán az aszalt gyümölcsökön, és magvakon kívül jó néhány, egészségmegőrzéssel kapcsolatos terméket is lehet kapni.
Miért? Mert a vásárlói elemzésekből, visszajelzésekből azt látom, és olvasom ki, hogy nagy az igény az ilyen típusú, természetes alapú készítményekre....
Bár oldalunkon több kategóriába sorolva, több, mint 400 termék kapható, a fő csapásirány számunkra - immár több, mint 3 éve - az aszalt gyümölcsök, és olajos magvak értékesítése. Ezekről, a tartósításról, aszalásról, már régebben is írtam, itt, a blogon, most kicsit megválaszolnék néhány, gyakran feltett kérdést, ami talán segít a döntésben Önnek is.
A neten mindenki szeret vásárolni, lehetőleg szállítási díj nélkül. Azért jó néhány ilyen akcióval kedveskedtünk az utóbbi időben, ennek tapasztalatait szeretném most megosztani.